Conform legii, puteti returna produsele timp de 15 zile de la data primirii lor in cazul in care acestea prezinta defecte de fabricatie, au fost deteriorate in timpul transportului, sau pur si simplu produsul comandat nu este ce v-ati dorit.


Produse deteriorate in timpul transportului


La primirea coletului, dupa plata comenzii, clientul are obligatia si dreptul sa il desfaca si sa inspecteze continutul acestuia. Curierul este obligat sa asiste la receptionarea coletului (nu mai mult de 10 minute). In cazul in care se descopera produse deteriorate sau produse ce lipsesc din colet, clientul va completa un proces verbal in dublu exemplar. Procesul verbal trebuie sa contina descrierea deteriorarilor (ex: ambalaj rupt, sticle sparte, etc) daca este cazul sau codul si numarul produselor lipsa. Ambele exemplare vor fi semnate de catre client si de catre curier. Un exemplar va ramane in posesia clientului iar celalalt va fi predat curierului impreuna cu pachetul deteriorat. Dupa aceasta operatie clientul are obligatia sa trimita o copie a procesului verbal prin e-mail la adresa office@picturaonline.ro.
Reclamatiile neinsotite de procesul verbal semnat de curier nu se vor lua in considerare.

 

In aceasta situatie clientul are dreptul sa ceara restituirea integrala a sumei platite pentru produsele repsective sau sa ceara expedierea altor produse.

 

Produse cu defecte de fabricatie


In acest caz clientul va trimite coletul inapoi catre firma noastra prin acelasi curier prin care l-a primit. Noi vom trimite in cel mai scurt timp un alt produs identic, testat in prealabil. In cazul in care acest lucru nu va fi posibil (produsul respectiv nu este pe stoc si dureaza mai mult de 15 zile pana ca acesta sa ajunga la noi), clientul va fi despagubit integral. Este obligatoriu ca produsele sa fie trimise in ambalajul original pentru ca despagubirea sa poata fi efectuata.

 

Returnarea produselor din alte motive


In cazul in care clientul nu mai doreste produsele din alte motive, cum ar fi : nu este satisfacut de calitatea acestora, sau orice alt motiv, acesta le poate restitui. In aceasta situatie toate cheltuielile cu expedierea si returul produselor, cat si cu returnarea banilor vor fi suportate de catre client. Returnarea contravalorii produselor de va face in timp de maxim 15 zile de la data receptionarii acestora. Precizam ca nu se va despagubi contravaloarea produselor desigilate sau partial folosite.